Zakończyłem modelowanie scenografii którą, będą eksplorować postaci. Charakterystyczny jest fakt, że nie teksturuję modeli na tym etapie.
Dopiero po złożeniu całej sceny, zaanimowaniu postaci i kamer - będę teksturować - nazwijmy to "w locie" tzn. będę malować tekstury bezpośrednio na modelach już animowanych, w miarę potrzeb będę także tworzyć animowane poklatkowo tekstury. Wszystko to, ma za zadanie naśladować formalnie animowany dukt pędzla malarskiego.
Poza tym w od wczoraj pracuje na nowym komputerze, który zakupiłem w wyniku otrzymania stypendium Miasta Torunia(Dzięki Magdzie za pomoc!:)). I jestem zachwycony:). Ubuntu stoi, Blender wymiata jak i reszta softu.
Poniżej rendery:)
Model Kompleksu |
Ujęcia poszczególnych scen |
I7 2600, 8Gb, Quadro...Dell U2311H - inna jakość pracy niż laptop...;) |
pzdr.
Kuba
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz