Witam
Modele postaci powstałe na podstawie rzutów z poprzedniego postu.
Rigg na obu jest taki sam, z delikatnymi zmianami proporcji.
Jest IK/FK switch pozwalający mi przełączać się pomiędzy prostą i odwrotną kinematyką, tylko na rękach(IK: inverse kinematics - kość na końcu łańcucha kości ma wpływ na ruch całego łańcucha(ciągnie się za rękę, reszta ręki podąża). FK: forward kinematics - hierarchia łańcucha kości jest taka, że kość wyższa wpływa na niższe(aby obrócić dłoń względem ciała, obracamy najpierw ramie, potem przedramię).).
Rigg twarzy jest na "shape keys'ach" - czyli odkształconym modelu względem modelu bazowego. Shape'y są uruchomiane(driver'y) przez kości riggu. Postaci nic nie mówią więc ograniczyłem się do podstawowych emocji.
|
Riggi - side by side |
|
Riggi - Under the hood |
|
Jakieś pozy |
|
Może wkrótce zmienię |
|
Miny |
|
Miny |
|
Głowa w perspektywie |
|
Głowa w perpektywie |
pzdr.
Kuba
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz