czwartek, 21 lipca 2011

models/riggs

Witam

Modele postaci powstałe na podstawie rzutów z poprzedniego postu.
Rigg na obu jest taki sam, z delikatnymi zmianami proporcji.

Jest IK/FK switch pozwalający mi przełączać się pomiędzy prostą i odwrotną kinematyką, tylko na rękach(IK: inverse kinematics - kość na końcu łańcucha kości ma wpływ na ruch całego łańcucha(ciągnie się za rękę, reszta ręki podąża). FK: forward kinematics - hierarchia łańcucha kości jest taka, że kość wyższa wpływa na niższe(aby obrócić dłoń względem ciała, obracamy najpierw ramie, potem przedramię).).

Rigg twarzy jest na "shape keys'ach" - czyli odkształconym modelu względem modelu bazowego. Shape'y są uruchomiane(driver'y) przez kości riggu. Postaci nic nie mówią więc ograniczyłem się  do podstawowych emocji.

Riggi - side by side
Riggi - Under the hood
Jakieś pozy
Może wkrótce zmienię
Miny
Miny
Głowa w perspektywie
Głowa w perpektywie


pzdr.
Kuba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz